Monday, May 24, 2010

Niat Sembahyang


Zohor

اصلي فرض الظهر اربع ركعا ت اداء لله تعلى

Usolli fardal zuhri arba’an rakaaten adaa’an lillah hitaala.
(Sahaja aku sembahyang fardu zohor empat rakaat kerana Allah Taala)

Asar

اصلي فرض العصر اربع ركعا ت اداء لله تعلى

Usolli fardal asri arba’an rakaaten adaa’an lillah hitaala.
(Sahaja aku sembahyang fardu asri empat rakaat kerana Allah Taala)

Maghrib

اصلي فرض المغرب ثلاث ركعا ت اداء لله تعلى

Usolli fardal magribi salaasa rakaaten adaa’an lillah hitaala.
(Sahaja aku sembahyang fardu magrib tiga rakaat kerana Allah Taala)

Isyak

اصلي فرض العشاء اربع ركعا ت اداء لله تعلى

Usolli fardal esyak arba’an rakaaten adaa’an lillah hitaala.
(Sahaja aku sembahyang fardu isyak empat rakaat kerana Allah Taala)

Subuh

اصلي فرض الصبح ركعتين اداء لله تعلى

Usolli fardal subhi  rakaataini adaa’an lillah hitaala
(Sahaja aku sembahyang fardu subuh dua rakaat kerana Allah Taala)

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home